منتديات عطر الشام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات عطر الشام

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

نكت على الماشي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
LiTtLe KeViN
عضو نشيط
عضو نشيط
LiTtLe KeViN

ذكر
الحالة : مزهزه الله وكيلكم
العمل والترفيه : مصمم صور

نكت على الماشي Empty
مُساهمةموضوع: نكت على الماشي   نكت على الماشي Emptyالخميس يونيو 21, 2007 4:09 pm

مرة واحد راح مستشفى المجانين لقى كل المجانين عماللين ينطوا و يقولوا احنافشار,احنافشار.فلقى واحدقاعد على جنب فقال بس هو دا العاقل اللى فيهم,فراح قالوانت قاعد ليه كدا,راح قالو سيبنى دلوقتى عشان انا لازق فى الحلة

مره خمسه صعيده راكبين عربيه فجأه سمعوا صوت فرقه جامد أوى فجه واحد منهمقاللأول واحد أنزل شوف فيه إيه المهم نزل غاب ساعه ساعتين فقال للثانى أنزل شوففى إيه نزل غاب ساعه ساعتين وبعدين نزل الثالث ساعه ساعتين سزل الرابع غاب ساعهساعتين المهم نزل آخر واحد نزل لقاهم كلم متكومين فوق بعض نزل سألهم قال لهم فى إيهقالوله شششششش العجله نايمه

مرة اتنين مساطيل اعدين قدام الهرم واح بيقول للتاني انت شايف الهرم ده قالهاه .. قاله .... أمي اللى بنته قام رد التاني قاله انت تسمع عن البحر الميت قاله اه... قالهإخواتي اللى قتلوه

مره واحده بتقول لجوزها حبيبي هنبقى تلاته في البيت راح قالهاايه في حاجه جايهفي السكه راحت قالتلوا لا ماما هاتعيش معانا

مرة واحد صعيدي اشتري مرهم للجلد شاف مكتوب عليه للاستعمال الخارجى فقط راحدهنهعلى الجزمة

عابر طريق : لو سمحت كيف يمكنني الوصول للمستشفى بسرعة ؟موظف : احسن طريقةترمي نفسك تحت سيارة ستاتي الاسعاف وتنقلك فورا

الرجل لصديقه : تزوجت ثلاث مرات وانا على استعداد للزواج مرة رابعةزوجتايالاوليان ماتتا بعد ان تناولتا مشروبا مسمومااما الثالثة فماتت بسبب جرحفي الراسالصديق وكيف اصيبت ؟قال الرجل : رفضت تناول المشروب

يقولك فيه ولد غبي طرده المدير من المدرسة , جاء ابو الولد وقال للمدير :ليش طردتولدي ؟قال المدير : ولدك غبي جدا , وعشان اثبت لك : يا ولد روح دور علي(يقصدالمدير)
راح الولد ثم رجع قال :ما لقيتك .. قال المدير : شفت.

فقال الاب للولد : يا ولد روح دور في الطابق الثاني

شباب بلندن ركبوا باص أبو طابقين... اللي فوق يدق على اللي تحت يقوله: كم تمشون ؟قاله : 80 .. وأنتم ؟
قال اللي فوق : حنا لا هالحين ماجانا السواق

محشش راح للدكتور يشتكي انه كل مانام ‏ يحلم بقطاوه يلعبون كوره. قاله الدكتور : لاتنام يومين .. قال المحشش : مااقدر لان بكره بيلعبون على النهائي
!.

محشش يقول لمحشش: انا بردان من المكيف... رد المحشش قال: انا محمد منالرياضمحشش يكتب المحاضرة مع الدكتور, كل ما مسح الصبوره شقالورقة!

محشش دايم يولع سجارتين ويشربهن سوا... قاله صديقه: ليش ؟
قال : عنيوعن أخوي اللي بالسجن ..
وبعدين صار يولع سيجارة وحدة .. قال صديقة : مبروك طلع أخوك
.. قال : لا ، أنا بطلت الدخان !

محشش علق ثوبه في الدولاب ، طاح الثوب ، قال : الحمد لله اني ماكنت داخله!
========================
مع تحياتي
علي التميمي
LiTtLe KeViN

sweety angel
عضو ممتاز
عضو ممتاز
sweety angel

انثى

نكت على الماشي Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت على الماشي   نكت على الماشي Emptyالخميس يونيو 21, 2007 4:30 pm

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

كتيييييييييييييير حلوين

شكرااااا عالموضوع
rap boy
عضو نشيط
عضو نشيط
rap boy

ذكر
الحالة : i'm free man
العمل والترفيه : عاطل

نكت على الماشي Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت على الماشي   نكت على الماشي Emptyالخميس يونيو 21, 2007 5:06 pm

هاهاهاهاهاهاههاهاهاها

طويلة بس حلوة

نكت على الماشي
صفحة 1 من اصل 1